Fredag...

Ja då va helgen här igen, tycker det är helg hela tiden .
Idag blir det nog att gå över till grannarna en stund och dra över lite bilder från deras kamera till mitt usb.
Annars blir det nog ganska lugnt , har fortfarande ont så vill inte anstränga mig så mycket som jag gjort dom sista dagarna, så idag ta vi det lugnt.
Helgen i övrigt vet jag inte vad som händer, kanske blir det skoter eller kanske blir det bara hemmavid. Hursom ska jag försöka ta mig till Marie och hämta massa bilder där också =)

Melwin har tagit 8 steg som mest nu =) Duktiga kille. Han blir 10 månader om 5 dagar. Tycker tiden ha gått för fort , skulle gärna stanna av tiden en stund nu och bara njuta .

Nä nu blir det att göra lite frukost.
Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

sv: ja jag har en blå/svart vindoverall som jag hade tänkt sälja, men den är i strl 74 så det kanske blir litet?

2011-01-18 @ 18:38:59
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV: han hade den när han var ca 9-11 månader, och då var den nästan lite liten..Och han hade strl 74/80 då. Så jag tror nog den är lite liten till Melwin tyvärr.. :/

2011-01-19 @ 10:28:32
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0