Onsdag


Morgon började som vanligt TIDIGT, men vi lyckades somna om och sov ända till halv 10 (väckt av telefonen)..Skönt att ta igen lite förlorad somn som det blivit under vattkoppetiden. Vi har bara tagit det lugnt och varit hemma idag , städat och tvättat lite. Massa bus och lek såklart .

Har just sytt ett nytt band på chappsen så nu är jag klar för ridningen på Fredag, som jag längtar =) Hoppas på samma fina häst denna gång. Trög och halv sur men jag gillade henne så mycket så skulle mer än gärna ägt henne själv.

Nu ikväll blir det en tidig kväll för Melwin han är super trött nu så ska göra välling sen ska han få hoppa i säng. Då ska jag passa på att mysa lite med My innan hon ska hoppa i säng. Sen blir det nog bara tv resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0