Svammel


Egentligen har jag inget att skriva just nu , men slänger iväg ett litet inlägg iaf.

My är på dagis, Jag och Melwin är hemma och ha bamse tråkigt, vad ska man hitta på ? Ska iaf traska iväg på ica och handla blöjjor och lite annat till dom små.

Helgen har var varit lugn, tråkig och ganska slö. Men nu jagar inte älskligen nästa helg och det känns skönt, så man kan hitta på nått istället.

Igår va vi i stan och jag köpte mig ett par nya vinterskor, när en sko är skönt och varm så skiter jag i hur den se ut , men blir nog ett par uggs också skulle jag tro , absolut dom skönaste skorna men samma där inte dom snyggaste, meeen jag älskar dom! Hittat ett par mörkgröna på strömpilen .
Nu skulle jag bara haft en ny jacka och mössa , sen kan jag möta vintern .

Nä gud va svammligt detta vart .
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

nice med nya vinterskor! måste jag också införskaffa :D

2010-09-22 @ 21:08:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0