Måndag morgon.


Och här va vi uppe med tuppen. My somnade om i våran säng , men Melwin är det full fart på.
Själv sitter jag i soffan men rivstart på tvn. Trött och seg , har nog inte hunnit vakna ännu.

Inga planer för dagen , vill fixa och grejja lite men en anings svårt då jag ha båda barnen hemma, så få väl göra det en annan dag.
Älskligen har ju börjat jobba igen, skönt för honom. Nu har han nära på jobbet =) Ändast till V-by behöver han åka och det gillas från både han och jag.

Nu ska jag klä mig och Melwin så vi är klar när My vakna , så det bara är att klä henne och ge hon frukost sen ut på promenad med vovven.

Nu hör jag My ropa så ska gå dit.
Hejs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0