Ingen rubrik!


Idag har verkligen varit en seg dag , tråkigt väder och kallt. Efter lämningen på dagis promenera jag på ica för att köpa vf . Mötte Andreé där så följde med hem till dom , och där ha jag spenderat hela förmiddagen.
Regn och rusk hela dagen , pappa min åkte och hämta My så jag slapp ut i regnet igen , Tack!

Städat och dolat på lite sen tog vi oss en vilostund på soffan , Melwin somnade men jag och My glodde på tv.
Strax är det dag för middag , det blir väldigt enkelt idag . Korv och bröd.
Efter middagen ska jag och My baka lillifee muffins . Stefan åker och stycka och maler köttet , snart är frysen fylld.

Ikväll blir det tidigt både för mig och barnen, trött som aldrig förr. Visste jag inte bättre kunde man fan tro att jag är gravid igen. Lets hope not! Nä men allvarligt det är jag inte. Är väl bara detta grå trista vädret som gör det.

Nää, städa bort det sista och ta disken sen börja med maten.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0