En mamma på väg


Prata just med mammsen, hon är på väg till vännäs nu . Hon skulle förbi syster en sväng före sen kommer hon hit, kanske kommer både. Melwin har somnat brövid mig på soffan, med tanke på hur mycket vi va vaken inatt skulle jag också haft sovit en stund men det blir alltid så att jag hinner precis somna så vaknar han =)

På tvn visas våra bästa år , fatta inte att den serien går ännu . Man behöver inte se många avsnitt i månaden för attt hänga med , tycker det stå som still . På tal om serier så såg jag den nya humorserien igår och den va ganska okej ändå.

Blir inte många knop gjorda idag , då Melwin är sjuk och jag är galet trött. Vid kvart över 1 ska nog jag och mamma följas åt och hämta My sen blir det bara hem och ta det lungt. Hoppas på en väldigt tidig kväll.
I helgen ska jag ta igen lite sömn , då stefan inte jagar ska jag ha 1 sovmorgon iaf =) .

Molly gumman har åkt till svärmor i dag , få se hur länge hon blir där. Hoppas vi hittar ett bra hem snart till henne, så Melwin blir kvitt allt.

Från det ena till det andra , ingen som ha lust att slänga ihop en design till min blogg , vill så gärna få med Melwin i headern också, men kan ju som inte göra sådant själv =( Så om någon känner sig manad att knåpa ihop en till mig så varssegod, jag blir iaf mer än glad!

Nu ska jag dra filten på mig och se lite tv innan min älskade vaknar igen.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0