6 månader av dubbel lycka.


Idag är det precis 6 månader sedan min vardag ändrades till tvåbarnsmamma, 2 barn, dubbel lycka. Just i denna stund för 6 månader sedan visst jag inte att jag skulle ligga på förlossningen men några timmar senare va allt igång, så 21:46 ikväll är Melwin 6 månader om man ska va exakt.
Underbara älskade Melwin. På något vis är han så speciell, självklart är My det också , underbara My. Men Men Melwin har varit så mycket sjuk och jag ha varit så nära honom hela tiden . Mycket tröstande och bärande.
Jag älskar såklart båda mina barn lika mycket . Älskade ungar.

Tiden har gått så fort , den lilla bebisen har helt plötsligt blivit så stor .Och My har blivit ännu större , det är så roligt att va med henne , man kan prata om saker och hon förstå . Hon svarar på frågot och hon lär sig nya saker hela tiden. Det är så kul att se dom utvecklas hela tiden. Man ska verkligen ta vara på all tid med dom små , för den tiden kommer aldrig tillbaka.

19 september idag då , så en röst ska väl läggas. Vi traska iväg och rösta när Stefan kommer hem från jakten. Han har fått fälla en älg idag också , roligt för honom.

Från det ena till det andra , jag måste verkligen åka in och köpa nya skor i veckan! Tur min älsklign skulle hjälpa mig med det . Har som dåligt om pengar denna månad då jag har en tandläkar räkning att betala också.
Tur alla vinterkläder är köpta åt barnen , det Melwin behöver nu är bodysar i stl 74. 

Bjuder på kort på Stora killen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0