onödigt vetande


Mitt fullständiga nanm: Linda Louise Wegerud
Ålder: snart 23 fyllda
Relationsstatus: Förlovad med Stefan Axelsson
Barn: 2 helt fantasiska ungar My 2½ år och Melwin 6 månader.
Bor: i en 3:a många trappor upp som jag svär över varje dag. Snart hus förhoppningsvis.
Syskon: 1 underbar syster som alltid finns och ställer upp, utan henne är jag inte hel.
Föräldrar: skilda sedan väldigt länge , dom är verkligen som sött och surt, helt olika men underbara på deras vis älskar dom väldigt mycket.

Just nu : Mammaledig
Vill: börja plugga till barnmorska
Har: ett underbart liv med fantastiska människor omkring mig
Har inte: massa pengar och en svindyr bil (inte ens körkort) men vad gör väl det . Lika lycklig ändå

Favoritfärg:svart,vit,rosa
Favoritplagg:jeans & en enkel tröja
Favoritmusik: lyssnar på det mesta, Musik betyder mycket för mig.
Favoritdjur: Hund och häst, tycker att både katter och kosser han en enorm charm.

Min sämsta egenskap: Dåligt tålamod
Min bästa egenskap: att va mamma såklart

Mitt absolut bästa minne: När mina barn föddes
Värsta minnet: Har många , men  när någon nära gått bort

Älskar: Min underbara familj
Hatar: är ett väldigt starkt ord , men jag hatar verkligen färgämnerna som finns i barnmat som förstör barnkläderna, vad tänkte dom me , det är ju små kladdiga barn som ska äta det där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0