Måndag morgon.....


Börjde strax före 6 , då Melwin ville äta men då hade han somnat vid 9 igår. Men han somnade om och sov till typ 9 i morse så han sover som en prins.
Nu är det ganska så lugnt på morgon sidan , inte många knop tagna. Melwin är fortfarande förkyld så blir väl bara att va inne idag med . Jag avskyr att va inne , att inte kunna umgås eller hitta på något.

Filmen va sjuk som vi såg igår men tyckte det va väl ingen spyvarning på den som många sagt. Var väl mer sjuk i tänket och hur fan man kan komma på en sådan sak? Jag låg länge igår kväll när jag skulle sova och fundera på den stackars tjejen i mitten . Ni fattar om ni se den.

Nu blir det lite städningen sen ha jag lovat My att hon ska få gå ut och gunga en stund , så få bädda ner Melwin ordentligt i vagnen.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0