Uppe med Tuppen


Även idag är vi upp med tuppen , men idag är jag seg . Huvudet känns som kola . Tur att solen lyser och gör mig lite gladare. Idag ska vi leka ute! Vi ska även handla inför kalaset i morgon. Och sen ska vi nog ta och baka en kaka eller två.
Få se vilka som kommer i morgon , tror det bli ganska lugnt ändå . Har inte så mycket pengar på mobilen så tänker inte ringa runt till alla vi känner och bjuda in dom , hoppas dom är medveten själv att dom som känner My är välkommen.
Känner mig inte så super "stabil" för att ha värsta brakkalaset då jag är ganska så höggravid . Jag blir helt slut att bara va med My ibland så 20 ungar till skulle jag nog tuppa av haha =)Men det är klart gummas ska få ha kalas och vänner här =)
Få se om man ska ordna nå lek eller fiskedam eller nått kul för dom små. vilka som nu kommer?

Nu håller jag tummar och tår att INTE värkarna dra igågn under dagen eller under morgondagen . För nu ha jag bestämt att jag ska va med på Mys 2:årsdag.Men på söndag och efter det så är det välkommet att dra igång.

Nä nu ska jag ta och göra välling och lite frukost.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Men så härligt med kalas! Stortjejen ju! Vilken present hon skulle få om det sätter igång :D



Kramis

2010-03-12 @ 08:16:16
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0