Men kom igen


Ja då hejjer vi på kroppen lite , kom igen , kom igen!! Ut med bebis!
Inget tycks hända idag heller. Kommer bli så besviken om jag måste traska över bf flera dagar.

Har iaf hunnit med att dammsugat idag , tvättmaskinen går och jag sitter här och kollar runt.
My ligger i stor sängen och ska sova lite.
Försöker bli lite klokare på barnvagnar men icket! Fundera på om hårdliften till carena double swing passa på den äldre modellen?
Tror jag få ta och beställa den och chansa lite , funka det ej så få jag väl skicka tillbaka den.

Sen blir det att klä sig och gå ut en sväng , köpa lite fredagsmys =)
Annars händer det inte mycket. Vi bara väntar och väntar.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0