Alla pengar in ......


Alla pengar ut!

Fan va jag hatar att betala räkningar=( Först ser det bra ut på kontot sen är det inte lika roligt att kolla på kontot.
Jag som sett fram emot att unna mig ett par skor och lite kläder denna månad men icket!
Men men sånt är livet . Längtar verkligen tills jag börja jobba igen så man ha pengar att leva för också inte bara betala räkningar.

Natten har varit ganska detsamma . Tycker så synd om Melwin då man inget kan göra för hans mage.
Men som vanligt har vi tagit igen lite sömn nu på morgonen på soffan.

Men nu ska jag göra mig klar för dagen så man se ut som en människa när besöket kommer.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Frida

problemet är att jag också har lite pengar och är skyldig mamma pengar och hade lovat att hon skulle få dem nu när jag fick pengar av er för hon behöver dem...

2010-03-31 @ 11:37:46
URL: http://jagplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0