2 dagar kvar


Ja nu har man traskat gravid i 9 månader och har endast 2 dagar kvar till beräknad födsel så förhoppningsvis så händer det i helgen . Men ingen som vet , kan ju lika gärna gå över tiden också , vilket jag ha ställt in mig på =) Men jag är väldigt less på denna tjocka mage som alltid är ivägen.

Måste ta ett kort nu och slänga upp så ni få se innan den försvinner.
Kommer verkligen inte att sakna den iaf , sparkarna och alla kullerbyttor kommer jag sakna men inte själva magen.

Just nu sitter jag och äter min lunch , varma mackor . Är även barnvakt till lilla alva medans Sandra är och pluggar =)
Hon kommer nog på en kvart eller å skulle jag tro.

Nä nu ska jag ta och busa lite med lill fröken =)
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner inget.. bara det vanliga, ilningar och lite foglossning och en bebis som rörs. Inga tecken än iaf... :(

Hoppas verkligen du slipper gå över. Jag blir så nyfiken vem som ska gömma sig i din mage!!

2010-03-18 @ 12:28:03
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: madeleine

Ja ett kort vill vi se! Heja bebisen kom ut nu.. Vi vill ju veta vem du är ;) kram och lycka till

2010-03-18 @ 15:58:38
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0