Måndag morgon ...

och vi vaknar 06.00 Jippie! Som tur v somnade båda barnen om igen och vi sov länge. Sover såklart bort tiden på bvc som jag ioförsig inte komme på förns halv 2 på dagen. Suck . Men hoppas på att mitt medelande gick fram och hon ringer och ge mig en ny tid.

Har iaf haft en bra dag men vänner. Blev en middag som man sedan hade ångest över, PIZZA! Men det va gott för stunden. Även syster och Emma va med och alla barn . Full rulle.
Kvällen har varit ganska lugn då båda barnen varit trötta. My sover nu och Melwin ligger brövid mig och myser. Snart dax för kvällsmaten och hoppa isäng för han me.
Min andra hälft är på andra äventyr men kommer nog snart hem.

Imorgon är planen att umgås med min vän Josephine och sötaste Jackie.
Annars inget planerat . På onsdag ska jag till umeå med min far ska hitta mig en mörkläggningsgardin och min kära syster ska ha barnen, är verkligen glad jag har henne hon älskar barnen som sina egna och det är underbart och My älskar henne så väldigt mycket .

Midsommar kommer krypande och inga planer ännu, blir nog att fara till pappas stuga och umgås med pappa och Anki,det blir trevligt de.

Nu ska jag slappa.
Hej så länge ♥






























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0