Det regnar och regnar...


Men så less man lir på detta väder, hit med sommar och sol NU tack! Kommer få den kortaste sommaren ever iaf.
25 grader med lite lätt svalkande vi är lagomt så när jag vaknar upp i morgon så hoppas jag på någon ha fixat det , okej?

Dagen har varit lugn, vi i umeå på förmiddagen och handlade färg till sovrummet, så nu äntligen ska det rosa/lila tapeten försvinna. Vart även att handla lite på Whillys, köpte erästtning till Melwin dock vart det 3 paket som va fel då det va till bebisar som ha svårt med magsmältningen, lätt att se skillnad på paketen i all hast då dom stå på samma hylla som dom vanliga och endast är en gul text på paketet som stå någon . Nåväl ska försöka byta dom i veckan. Annars har vi bara varit hemma ha som inte gått att varit ute. Så vi har städat och haft massa skoj inne istället. Vad kan få en lyckligare än att höra ett riktigt glädje skratt från sina barn.

Tänka sig Melwin har blivit så stor att han skrattar som en tok när man kittlar honom och jag ler från öra till öra när jag hör det, mammahjärtat smälter . I morgon blir han hela 3 månader , fy vad fort tiden går . Så i morgon vid 21:46 vad det 3 månader sedan jag såg honom för första gången , men på något kostigt vis känns det som han alltid funnit med oss.

Resten av helgen blir nog lika lugn då det ska regna hela helgen , med på måndag skulle solen titta fram igen så då ska jag allt ta mig till stan och köpa den godaste mjukglassen på jorden , blåbär och vanilj med lakrits strössel,mumma!

Nu tänkte jag bjuda på 2 bilder , 1 på My och en på Melwin båda bilderna är tagna runt 3 månaders ålder.
Underbara Barn♥

 My♥

 Melwin♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Äh vi kanske har sommar fram till September istället, det blir nog fint till slut! =)

2010-06-19 @ 09:50:00
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi håller tummarna! =) Allt lugnt här, själv då?

2010-06-20 @ 10:08:35
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0