Tvillingvagn/syskonvagn


Börja känna lite av stress med det här med tvillingvagn! Tänker inte slänga ut pengar på en alldelens ny iaf , utan ska försöka hitta nån begagnad. Men vissa bagagnade är ju lika dyra som nya.

Någon som har en tvillingvagn/syskonvagn till salu ??
Är även sugen på en korg eller takvagga/korg till bebis så det få komma på lite höjd då den sover under dagen . Någon som har en eller vet av nån??
Skriv gärna !

Dagen har rullat på som vanligt , hälsat på farmor idag me. Sen har jag hämtat ut järntabletter. Dom är höjd med 40 kr sen jag va gravid med My , helt galet vad dom höjjer allt! Men tror det är ett måste ett äta dom nu , då mitt hb inte vill gå upp.
Annars har jag varit med syster i hennes nya lägenhet oh dolat på en stund .
helt plötsligt va kockan halv 2 och det va dax för att hämta min prinsessa på dagis . Sedan ha vi bara tagit det lugnt här hemma . Har haft starka samandragningar under dagen så nu är det skönt att slappa en stund i soffan.

Ärligt talat så börja jag känna lite panik. Inte så jag inte kan leva med tanken , men lite halvjobbigt ändå. Vänta fortfarande på en tid från specen på förlossningen så jag få komma och prata om det jag har i ryggan.
Men bebis ska ju ut , det vet jag iaf . Men vill verkligen inte va med om samma sak igen . Det va hämskt!
För er som inte vet är det kanske svårt att förstå . Skulle vilja skriva om min förlossning med My , men det kanske blir lite för personlig i denna blogg?? Vet ej vad läsarna tycker om en sådan historia?
Jag bara hoppas på att det inte ska bli samma sak igen.

Nu ska jag mysa med min lilla skatt en stund , sen ska jag nog städa lite . Haha jag har svårt för att va still ,trots order från barnmorskan! Men jag blir förslappad och på tok för slö att va stilla.
Få bli en tidig kväll istället .

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0