Trötter ...


My vaknade tiidigt i morse , vid halv 5 typ . Hon fick såklart komma och mysa ner sig i våran säng tills klockan ringde . Men hon rör sig så mycket i sömnen så ag kunde inte sova nästan nått sista timmarna på morgonen , så jag känner mig lite seg och trött. Men det är väl bra att få börja vänja om sig med lite sömn . Pga mitt låga järnvärde och blodtryck känner jag mig ständigt trött och seg . Så mina timmars sömn behöver jag verkligen.

Nu är My på dagis och vi har intagit soffläge en stund , snart dax att börja göra sig ordning för att kila iväg till frissan . Spännande . Jag är nervös !! Sista jag klippte mig va i V35 med My i magen och jag ångra det så otroligt mycket. Men denna gång blir det inte lika kort!!

La upp en bild på Mysans nya skor igår , men nu finns det inlägget inte kvar, så jag slänger upp bilden igen tänkte jag.

Hon fick dom av sin moster igår. Köpte på H&M för 129:- . Hon kommer verkligen bli super tuff i dom i sommar .


Nu blir det en stunds vila .
Hej så länge♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Men så tuffa pjucks ;)



Magbild!!

2010-01-14 @ 13:14:42
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0