Trist


Jag känner mig uttråkad och slö. Känns att förkyldningen har hängt över oss ett tag . Man blir som inlåst på nått vis . Man kan inte fara och hälsa på nån , iaf inte nån som ha barn då man inte vill mitta ner dom . Sen har väl My inte allt för mycket orkt till at leka heller.
Men jag känner att jag saknar att surra med nån , dricka en kopp te och bara umgås.
Nån som vill komma och umgås ? haha.

My sitter och myser till en film och S har lagt sig för att vila och jag sitter här och har tråkigt.
Mina kort hade verkligen varit bra att ha idag så hade jag iaf kunnat pyssla lite .
Få nog ta att lägga mig ner och slö jag med då.

Ha en trevlig kväll.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni kan ju komma förbi i morgon eftermiddag och umgås lite och spela spel :)

2010-01-28 @ 20:41:30
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0