Tradera?


Som många vet finns det ju tusentals saker på tradera.com att klicka hem , men själv har jag aldrig gjort det.
Vet ej om jag kan lita på det där. Har hittat så mycket fina babykläder där som jag skulle vilja ha. Men vet ej hur man gör riktigt . Man måste väl bli medlem och sånt där skulle jag tro eller?
Någon som är kunnig på det där som vill förklara ? haha =)

Hursom , My ligger i sin säng och sover gott och jag har glott på datorn i en evighet nu så ska lägga ifrån mig den nu och krypa ner under filten och mysa en stund framför tvn.

Söndag i morgon då. Syster skulle troligtvis komma hit och sällskapa.
Annars så är det ny vecka för grodan i magen så uppdatera med vecko fakta och magbild under morgondagen.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0