Ständigt trött


Känner mig aldrig utvilan på morgonen när vi vaknar. Spela ingen roll om jag sovit 10 timmar eller 5 timmar . Jag är alltid lika trött på morgonen .
Men vintern är ju alltid värst , det är mörkt ute när man vaknar så det känns som mitt i natten.

Men i dag va det ju dagis så inga långa sträckningar i dag inte .
My sover iaf bra i sitt nya rum , men just nu är hon lite snorig oh ha denna förbaskade hosta (astman) som inte vill försvinna så har lite svårt att somna på kvällen och vill gärna kliva upp en aning för tidigt på morgonen. Men när man är sjuk så gör det inget då få rutinerna störas lite . Man är ju ändå inte sig själv då.

Stefan fipplar med nån kabel som ska in i tvn i sovrummet . Som tidigare nämt så sattes den upp i takfärst igår . Verkligen härligt att ligga i sängen och glo på tv nu.
Och jag sitter som vanligt här på morgonen och går igen alla bloggar.
Bebis har ett gympass i magen tror jag , den knölar på som en tok, Fast som jag sitter är det väl inte så kontsigt (framåt lutad mot datorn) Jag klämer väl sönder stackarn. Nä den tål nog mer än så . Full fart hela dagarna och kvällarna är det iaf .
Kommer ju bli nojjig om den få en lugn period då dom knappt rör sig , nu när den rör sig hela dagen . Tur den är så stor nu så man kan puffa på den lite så kommer den igång =)

Dagen ser ganska så lugn ut . Stefan är förkyld . Så blir nog en hemma dag . Ska tvätt och städa lite .
Men ska även passa på att vila en stund under dagen då man inte ha ett busfrö att leka med.
Idag ska jag även börja med äckliga järntabletter. Men måste ju få upp mitt hb nu .

Nu ska jag gå och kolla hur det gå för min kära.
Hej så länge♥

Bjuder på en bild på min största skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0