Sömnbrist


Har verkligen sovigt gott i natt . Men ett tidigt uppvaknande och det känndes i hela kroppen .
Men sliter mig upp och gå på toa , och helt plötsligt så börja det bara rinna blod från näsan , mycket och länge.
Tror jag lider av sömnbrist , då kan man ju blöda näs blod. Eller om man är stressad . Har blött väldigt mycket näsblod under denna graviditete.

Efter jag tryckt upp lite papper i näsan så kryper jag ner i sängen med My , men inte vill hon somna om inte , men vi ligger och dra oss och myser i ca 40 minuter sen kliver vi upp och gör frukost. Nu sitter vi och se på spöket laban .
Stefan sover , men det kan han gott få göra , då han är frkyld och har fått en väldigt jobbig hosta .
´Jag som tycker vi nyss låg sjuk hela familjen och nu är vi krassliga allihop igen . Men jag är nog friskast =)
Men har dock andra problem , så jag känner mig dödsjuk haha =) Nä inte så illa men mina höfter ta kål på mig och mina jobbiga samandragningar börja bli enomrt irriterande. Sen ska vi inte tala om det otäcka molvärken jag har imellanåt!
Jag har ingen brådska till förossningen och att bebis ska komma ut men orka verkligen inte ha det så här heller.
Men det är väl bara att härda ut.

Nä nu ska jag krypa ner under filten med My en stund , sen blir det att göra sig klar för dagen .
Dra plattången genom håret och slänga på nå smink på ögonen.

Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

tvillingvagnEurobaby_25624859.htm?ca=2&w=2" rel="nofollow">http://www.blocket.se/pitea/SyskonvagntvillingvagnEurobaby_25624859.htm?ca=2&w=2



Det är lite långt bort, men den va så billig och vänd åt rätt håll:)

2010-01-25 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0