Som sällskap


Blir nog så att jag följer med syster till stan en sväng =) Men få bli som sällskap då plånboken är väldigt tunn.
-17 visar mätaren nu , så lite mildare iaf . Man kan ju säga att det är myggfritt ute.
Och som Andree säger - Det är inte kallt , det är friskt!
Tur jag ha min fula men tjocka dunjacka att ha på mig. Kan inte ha den snyggaste jackan just nu då jag ha en mage som putar en aning. Så hade inte råd att lägga ut pengar på en ny vinterjacka för att ha endast denna vinter.

Tur vi gå mot vår =) Optimist , ja visst haha -17 och vi gå mot vår haha, kanske inte än men snart .
Nu ska jag göra Lunch åt min skatt sen göra det sista innan syster kommer och hämtar mig.
My får va hemma och mysa med sin pappa idag. Det passa bra två sjuklingar.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0