Öpnna förskolan


Ja där har vi spenderat förmiddagen med massa barn och föräldrar =) Trevligt som alltid.
Fick ju träffa Sandra min underbara vän , Och hennes kusin Jessica , mycket trevlig tjej och självklart sötaste Alva och finaste Nora =) My hade jätte kul , målade och gjorde handavtryck på papper . Jätte fint blev det såklart .
Fick även mysa med lilla Nadja en stund också medans Eva-Marie underhöll My och Nathalie en stund =)
Trevlit att komma ut efter förkylningen och prata lite vuxet igen med mammor =)

Nu är vi hemma igen och lunchen ha just landat i magen och det är dax för My att sova en stund.
Själv ska jag nog ta och städa upp lite här hemma .
Resten av dagen blir nog ganska lugn skulle jag tro . Kanske ska vi gå och köpa vattenfärg så vi har hemma . Då kan My måla lika fint här hemma också .

Men först ska jag mysa ner mig i soffan en stund och vila magen . Har varit ganska lugnt med samandragningar denna morgon men har haft sån molvärk . Sen är jag trött i huvudet så blir skönt att vila en stund.

Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

de va super myssigt å träffa er oxå <3

2010-01-18 @ 20:35:53
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0