Nära och Kära , Prime


Ja så heter filmen som jag köpte mig idag 39:- på konsum. En Romantisk komedi som jag hade tänkt se ikväll när lugnet kommer.
Just nu sitter jag och väntar på att potatisen ska börja koka. Det blir snitzlar och pären till middag i dag.

Har hunnit med en långsam promenad idag , Vi gick ut för att åka pulka och handla lite mat , men My bestämde sig för att gå hela vägen till konsum och dra sin pulka själv . Det tog sin lilla tid , men det va så skönt ute så det va bra härligt att få va ute en stund extra. My somnade i kundvagnen på konsum och fick åka pulka sovandes hem .
Väl hemma så fortsatte hon att sova nån timme i sin säng.

Nu är det full fart igen och hennes mini piano går varmt haha =) Pussel läggs och mycket annat bus.
Imorgon är det dagis för hennes del och då blir det ännu mer bus och lek.

Min kropp är trött idag vil jag lova efter allt arbete här hemma.
Städat , vikit tvätt , tvättat , dammtorkat, ren bäddat sängen och busat med My . Så det blir skönt att lägga sig på soffan senare ikväll och känna lugnet. Endast en sak kvar att göra idag , byta gardinerna i köket.

Nu blir att att kolla till potatisen sen börja steka snitzeln .

Just ja , på torsdag blir det klippning och färgning av håret . 1000 kr i presentkort fick jag i julklapp så nu ska det änvandas . Det blir hos oss , spännande att prova nå nytt ställe . Har bara klippt mig på fristil och hos syster .

Nu babblar jag bara .
hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0