Middag hos goda vänner


Att få ett samtal som låter så här- Ni behöver inte bry er om middag idag . Det är alltid uppskattat =)
Så det blir middag hos Hanna och Urban ikväll . Trevligt . Jag tänkte för mig själv , undra om vi kanske ska hitta på nått när Stefan kommer hem , för jag vill inte bara sitta inne efter en hel dag inne . Det va som dom läste mina tankar och tänkte på mig =)

Jag har hunnit med allt jag skulle idag , eller ja , jag har inte startat maskinen men jag har fyllt den iaf . My satt och bada med dockan så inte så trevligt med massa buller från maskinen om man ska bada . Men ska gå och trycka på knappen strax hade jag tänkt.
Men disken är diskad och städat har jag gjort. Sminket på ansiktet sitter där och jag har andra kläder än pyjamaskläder på mig =) Så jag börja känna mig som en människa igen . Tät i näsan fortfarande och det är så störande. Vill inte ta så mycket näs spray då jag ha så kännsliga slemhinnor i näsan just nu , Blöder näsblod ganska ofta och snyter blod. Så jag ta det lugnt med sprayen.

Nu sitter vi och se på spöket laban här hemma och vänta på att Stefan ska komma hem från skoterdagen.
Men tydligen så gick det mindre bra på slutet och en cylinder eller va det va hade gett upp . Så urban va just här och hämta Stefans bilnyckel för att fara med släpvagnen och hämta honom Alltid är det någon som få fel på skotern när dom är ute . Tro man nästan aldrig ha varit på en tripp med skotrarna där alla kommer hem med hel skoter haha =) Men men det är väl så det ska va , allt ska ju inte flyta på hela tiden . Men dom ha nog haft trevligt ändå skulle jag tro.

Nu ska jag ta och mysa lite med My som ligger som en boll i soffan och myser med sin filt .
Nu kommer pappan i huset hem så ska höra hur dagen varit
hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0