Men vad i h-vete


Hur kan det va så dåligt service på alfakassan? Sen i oktober har jag väntat på ett besked om jag har rätt till ersättning och när det kommer att utbetalas, men inget har hänt än , ringde just dit och det man få till svar är , ring igen om nå veckor så borde dom ha börja behandlat ärendet. Ajovisst! Ingen fara , jag ha ju ändå inget liv , inga räkningar och ingen familj att ta hand om!!! Jag behöver inga pengar! Suck va less man blir. Men som jag sagt tidigare det är ju min otur som aldrig värka ska vänta till tur!? All skit på samma gång!

Men men tydligen hjälper inga sura miner och hat nånting så det e bara att bita i det sura äpplet och gilla läget.
Suck! Nån mer som haft detta problem med alfakassan?

Nu ska jag synda med lite glass och lägga mig på soffan och se på min film som jag köpte igår!
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JA ALLTSÅ JAG ÄR JU livrädd att jag ska bli arbetslös s¨å jag måste ta kontakt med dom jävlarna!! För jag vet hur det kommer bli, man kommer få vänta å vänta!! Vil verkligen inte byta med dig, hoppas det löser sig! KRam snygging=) Pernilla

2010-01-12 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0