Men suck!


Trötter i ögonen är jag idag . Kommer nog från allt håll igång igår skulle jag tro!?
Skön promenad till dagis i dag , men jag önska jag kunde gå utan att det ska göra så ont och att jag ska måsta få dessa samandragningar. Det är verkligen skönt att komma ut och gå men inge roligt om det ska va smärtsamt att promenera.

Sitter och glo runt om det finns nån av butikerna i umeå som säljer batterier till mobiltelefoner , men hitta inge som har det , iaf inte på deras hemsidor. Så få nog beställa ett över internet.

Fick iaf ta hem Mysans första teckning och ljuslyckta från dagis i dag =) Så roligt att se vad hon gjort, min duktiga lilla tjej. Helt galet vad stor hon ha blivit och snart är hon storasyster.

Men nu blir det soffläge en stund sen få vi se vad dagen har att bjuda på
hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0