Måndag


Natten blev ganska lång , då varken jag eller Stefan kunde sova , vi låg och såg på en film till klockan va ganska så sent, så idag är man lite trött i kropp och knopp.
Ny duschad och ny fikat =) vad ska man hitta på idag då tro? - 14 visar mätaren så det är ju lite på gränsen för att va ute va?

My ska iaf va en stund med sin morfar idag så då få man lite egen tid till att städa och dola på en stund .
Fast Syster ville ju baka idag kom jag på , så kanske ska ringa åt henne oh höra om det blir nå bak eller.
Men först blir det lunch om nån timma sen försöka få My att sova en stund. Och innan lunch ska jag troka håret och platta det och kasta på mig lite smink så jag se ut som en människa .

Men nu till morgon snusen och lite mys med My
Hej så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Cecca

Tack du :) haha, jo jag håller med. Det är inte ofta jag blir nöjd när jag har klippt mig så jag är alltid nervös när jag ska dit, haha.

Jo tack, det är bara finfint. :) Hur är det med dig och magen då? :) Kram

2010-01-04 @ 23:12:15
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Cecca

Näe, brukar vara det rådet man får. Förstår att det är lite svårt för dig att bara ta det lugnt hela tiden när du har ditt lillabusfrö :) Men även om man inte har några barn så är det ju ändå svårt att bara ta det lugnt, det blir ju svintråkigt. :/ Så du börjar komma in i slutspruten, det är ju härligt :) Vet inte om jag har frågat, men har ni börjat komma på några namn? :) Kram!

2010-01-05 @ 20:22:30
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Cecca

Åh, förstår det. Trots att allt har sin charm med graviditeten så är det ju fruktansvärt jobbigt och värst är det ju nästan på slutet när magen är tung och alla sammandragningar! Okej, det var jätte fina namn :) Melwin var hur gulligt som helst, det var Mira med för den delen! :D Kram!

2010-01-06 @ 09:49:48
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0