Lagomt trött


Nu tror jag det blir ett filglas och sedan hoppa i säng . My krångla lite med läggningen ikväll så fick ligga inne hos henne en stund tills hon somnade. Men nu sover hon gott sen ett tag tillbaka.
Stefan har redan hoppat i säng han me , sliten krigare sen igår , hur ska det då gå på hans egna 30års kalas som kommer i sommar?

Syster är på vift ikväll så det är bara vi hemma. Ganska lungt occh skönt att sitta för sig själv i soffan och glo lite bloggar. Grodan har party i magen vill jag lova , magen blir helknas ibland och blir helsne =) Så kul att se hur det bökar på därinne . Men hur kul kan det va för grodan tro?? Alldelens mörkt och trångt. Skulle haft filma magen nån dag , det är som stora våger som går fram och tillbaka .

V30 nu då. Tänka sig vad tiden går. Endast 10 veckor kvar till bf, fast man vet ju aldrig kan ju komma tidigare också. Ska börja plocka fram lite bebiskläder från källaren och tvätta upp och vika in . Tänker inte göra nått på slut tampen denna gång . Väskan ska stå packad och allt ska va klart . Vill bara känna lugnet och njuta sista tiden.
Grodan har fått sig en ny body och ett par byxor på mellandagsrean iaf så nu fattas bara sockar och kanske nån pyamas så har den något nytt på bb iaf. Sen få det bli kläder som vi haft hemma . Men hur svårt kommer det inte va att slita sig från att köpa bebiskläder? Finns ju inge roligare. Klart den kommer få egna kläder , men är ju som roligare att köpa kläder då man vet var det är för kön på lill grodan . Så det få vänta tills den kommit ut. Men lite små kläder lär det ju bli ändå.

My är en sån duktig liten tjej . Snart 2 år . (13 mars)
Hon tackar alltid för maten , -tack för maten säger hon. Tackar alltid om hon får något.
Kan hjälp till att plocka bort sina saker . Slänger bort skräpet i papperskorgen. Försöker klä på sig själv . Kan sitta i soffan och se en hel film utan att göra en min förutom att skratta då =) , dom filmer hon älskar då vill säga som , piff och puff , Shrek, pippi mm.   
Säger meningar , blir inte alltid rätt väg på orden men hon försöker och oftas förstå man vad hon vill och säger.
Går själv i alla jobbiga trappor vi har (4st) upp till lägenheten. Kanske bara jag som tycker dom är jobbiga pga mitt överhäng på framsidan =) haha!
Hon har helt enkelt blivit en stor tjej som klarar det mesta , trots att hon ha kort stubin och dåligt tålamod .
Min älskade lilla tjej som snart ska bli stora syster.
Mamma älskar dig jorden runt alla varv som går♥

Detta vart långt känner jag så jag avslutar här och går och lägger mig brövid min man .
God natt sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0