Kvällsmys


Tystnaden har tagit över här hemma. My ligger i sin säng och förhoppningsvis somnar hon snart.
Själv väntar jag på att filmen ska börja klockan 21.00 blir att se Wallander,  ja jag vet har sett dom hundra gånger men gillar svenska filmer som man kan slöa till.

Dagen ha varit bra . For en sväng till stan med familjen . Stefan skulle köpa nå upphängare till spotlightsen som ska upp sendan for han till Pär för att drick kaffe då hoppa jag och My av på Coop och kika runt ett tag. Vart inte nå märkvärdingt som följde med hem . En stor sminkväska som jag kan ha alla småsaker i till förlossningen som shampo och borste mm sen vart det en tröja till My som va på halva reapriset en myströja till bebisen dock i storlek 68 men då han h*n nått att växa i =) Sen vart det ett nytt puder då My ha kastat mitt i golvet . 125:- för allt så det va ju bra.

Har annars spenderat eftermiddagen hos svärföräldrarna . Go middag och tårta till efterätt =)
My tycker det är super kul att va där så hon blev ju så arg när vi skulle fara hem.
Men nu är vi hemma och jag känner lugnet. Ska göra mig en kvälls macka sen krypa ner under täcket och se filmen i sovrummet.

Måndag i morgon , inga planer än så länge . Vaknar vi i tid så kanske vi går på öppna förskolan och busar en sväng.
Kanske blir att ta en fika med syster också .
Nä nu blir det bara svammel så bäst jag avrundra.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0