Klump i magen


Ja det har jag ju hur jag än känner , min lilla bebis växer ju där. Men en sån här konstig klump , en sån man få ont i hjärtat av . Tycker det är helt otroligt hur kroppen fungerar , att man kan få ont i hjärtat av att va ledsen . Har ni kännt så ?

Inte länge kvar tills bebis i magen kommer och jag ska måsta känna såhär! Jag orka verkligen inte det .
Att vara gravid är nog så jobbigt för både kropp och knopp , jag behöver inte detta me. Hur få jag denna kännsla att försvinna , hur ska allt bli bättre ?

Jag och My sitter och se på Panda filmen som hon kallar den. Det blir ännu en dag innomhus för oss.
Jag är förkyld och -30 lockar inte ut en precis. Hanna ville ta med sig My på leos lekland så vi få se om hon hör av sig eller.

Men nu ska jag mysa med min lilla skatt.
hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Cecca

Det låter lite som nån typ utav panik ångest, jag brukar ha så i magen ibland. Jag kan få det utav jätte småsaker och när man är gravid blir det extra jobbigt. Du har ju mkt hormoner som spökar i kroppen så det är förståeligt att du kan få så där av ingen anledning. Du får försöka hitta på saker som gör dig glad och som får dig på andra tankar. Sen får du säga till mannen din att göra en lyx middag hemma med tända ljus så ni riktigt får njuta och mysa tillsammans :) Kram!

2010-01-09 @ 09:47:43
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0