Ingen film för mig


Det blev aldrig av att se filmen ikväll. Få ta den i morgon istället när My är på dagis . För i morgon ska jag inte göra nått , kanske köra en maskin med tvätt , men annars ska jag känna lugnet . Har sån värk i magen och ryggen ikväll efter allt hålligång idag så en dags vila känner jag är på plats. Om jag ids ska jag följa syster och kolla på en lägenhet som hon kanske ska ta men annars händer inget!

Kvällen spendera vi i penglund hos familjen Hennström =) Min telefon har legat i deras ugn i typ 3 timmer undertiden , den vill som funka men samtidigt inte, den startar och allt funka men sen dör den efter typ 1 minut så kanske är det batteriet som spöka ??? Hoppas , då blir kostnaden betydligt billigare , men vill ju som inte springa och köpa ett nytt batteri heller sen funka det inte . Men i morgon ska vi ringa på stjärnafyrkant och hör om dom säljer och man kanske kan komma in och prova?? Hoppas , annars måste jag helt enkelt köpa en helt ny mobil. Dom lagar tydligen inte fukt skadade mobiler , för dom måste ge 3 månaders garnati på servicen och det vill dom inte på sådant då man aldrig vet om felet kan kvarstå eller återuppstå. Suck!!!
Ingen som ha 1500 kr i bak fickan till mig? Alltid min jävla otur , allt på samma gång . Ibland känns det som livet börja rasa sakta framför en.

Nu är det bara jag som är vaken i denna familj , eller uppe iaf . My sover och bebis sover och Stefan se på tv i sovrummet. Så jag ska väl hoppa i säng jag me. Men då lär väl grodan i magen sätta igång så man inte kan sova. Såklart mysigt , men nu känns rörelserna otroligt mycket och kan ibland göra ont och va jobbiga speciellt när man sitter och få en kick på revbenen. Men det är ju mysigt att den håller igång och visar att den finns därinne.
Nä sängen väntar har en sjukt jobbig molvärk i magen som nästan svider . Ajaj!

God natt små troll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0