I mina rosa rutiga....


Ja , sitter fortfarande i mina rosa rutiga pyjamas byxor! Har ingen som hällst ork idag . My har just ätit mellanmål efter sin tupplur. Nu sitter vi och fundera vad vi ska hitta på för att få dagen att gå.
Men när vi båda är sjuk så finns det inte så mycket ork och fantasi.

Hanna och Andree har varit här en stund idag och hälsat på . Alltid trevligt att ha en vuxen att prata med en stund , man få som inte samma svar av My . Hon bara ler och säger ja eller nej =) haha!

Stefan är ute och kör skoter och kommer nog inte hem förns mörkret har tagit över . Så vi få underhålla oss själv idag skulle jag tro .
Men disken ska diskas och en maskin tvätt ska jag köra  . Har vikt ihop lite bebis klöäder som jag tvättat . Lagt undan det som ska ner i bb väskan senare. Måste bara skaffa mig en bra väska att ha sakerna i . Denna gång ska den va packad och klar i tid. Med My va inget packat , så Stefan syster fick komma in med allt efter förlossningen.

Nä om man skulle göra ett ryck , iaf hoppa i lite andra kläder och städa undan. Lite smink på ansiktet så kanske man känner sig som en människa igen .
Undra vad kvällen har att bjuda på ?

Nu till blöjbytning
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0