Helt slut..


Tror min kropp håller på säga upp kontraktet , ändå har den bara levat i 22 år .
Trött och jätte tung i huvudet . Har legat en stund och vila på soffan haft sån konstig värk i magen som knivhugg . Men det är väl nu sista tiden allt börja bli jobbigt , man blir tungre och har svårare att andas ordentligt. Det är rak rygg som gäller när jag sitter upp annars klämmer jag sönder magen och lungorna haha =). Pluss att magen är "hård" för det mesta då blir det ännu jobbigare att sitta upp. Att ligga på sidan är skönast.

Nu längtar jag till mars så jag få ut lilla grodan . Sen ska jag aldrig mer vara gravid!! Låter lite hårt , jag vet men orka verkligen inte nån fler gång . Jag är super nöjd med 2 barn i mitt liv . Jag ska ju ta hand om dom och skämma bort dom också. Inte ha 10 stycken som man knappt ha tid med!! Sen börja ju stefan bli gubbe så haha =)
Sedan få man mysa med andras bebisar ju =) Förhoppningsvis ska väl syster skaffa små knattar hon med.
Undra just vart hon är , hon skulle ju komma hit ju eller hem kanske man ska säga , då hon bor här för tillfället.

På tal om gravid och barn , så sitter jag och tänker på förlossningen med My och kommer på att jag inte ha skrivit om den nånstans , har allt i huvudet , men skulle va roligt att skriv aner den . Kanske ärrar folk för livet om jag skulle skriva den här . Få ta och skriva ner den på papper kanke så man har det nerskrivet.

Nu är jag mätt och belåten från middagen och ska luta mig tillbaka i soffan en stund , Stefan och My leker i hennes rum , men nu kommer dom hit för att sällskapa med mig och se på ice age 2 som går på tv just nu.
Så nu ska jag mysa med min lilla My
hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0