Helt galet


Okej , har just suttit och läst en tjejs förlossningsberättelse och jaa, finner inga ord . Helt otroligt. Hon födde sitt barn hemma själv i badrummet. Inget planerat utan blev bara så då kroppen tog över och hon va ensam hemma . Otoligt stark tjej vill jag säga .  Helt otrolig berättelse.

Min värsta mardrömm är om just nått sådant skulle hända. Jag är livrädd för att det ska bli försent och det ska komma på vägen.
Jag ska in då första tecknet visar sig och lämnar inte förlossningen förns allt är klart! Skickar dom hem mig så stannar jag utanför dörren haha =)

Nu börja paniken komma lite smått. Jag är lika rädd för ett snitt så det är inget val för mig heller . Men ungen ska ju ut vare sig man vill eller inte . Det är bara att vänta och se var och när !

Nä nu ska jag försöka tänka på annat en stund. Ska hoppa i säng och forstätta se filmen där . Ska ta mig ett glas med glass med mig och mysa ner mig under täcket.
Kommer väl ha drömmar i natt skulle jag tro .

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0