Här var det tort....


Ja här var det väldigt tort på inlägg idag . Men har inte riktigt haft tiden . Har varit en städ dag i dag . Allt är gjort förutom skura golven som ska göras i morgon när My sover lunch.
Sen passade jag på att sova en stund med My idag så har inte haft nån tid att sitta här.

Kvällen blir nog väldigt lugn som vanligt , fundera på att gå ut och köpa frukt så jag kan göra fruktsallad, men det är ju ändå 21 minus ute så det känns inte så lockande.
Näsan och kinderna trillar ju av .

Idag har magen varit väldigt "ivägen" Man börja bli lite osmidig iaf när det gäller att städa och ta på sig skorna haha =)
Det känns att man hållit igång under dagen , har ont i höfterna . Bebis i magen har levt rövare i magen ett tag nu men det är ju mys.
Har enomrt svårt att andas normalt nu , riktigt drygt . Måste ställa mig upp när jag suttit för länge för att ta ett djupt andetag.

Nä jag tror det bli att klä på sig och ta en lite prommis sen hem och slänga sig i ducshen .
Skulle haft en bra film till kvällen också.

Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja den e såld. såldes efter 10 min :P

2010-01-29 @ 21:05:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0