Halv 7 till halv 9


God morgon !
Eller ja nu känns det som klockan skulle kunna vara mycket mer då man vaknar när det är ljust.
My vakna först vid halv 7 och jag låg en stund och lyssna om hon skulle somna om och det gjorde hon , ända till halv 9 så jag känner mig ganska utvilan men kroppen känns som spagetti och och tung på nå vis.

Nu sitter vi i soffan och ha lite morgonmys och se på en film.
Graderna på termometern visar inga posetivt idag heller -20. Så trist.
FÅ se om Syster ringer nångång under dagen om vi skulle ses eller om hon skulle till stan.
Skulle va kul att följa med , Det är ju rea på Expo =) måste hitta en present till svärmor. Sen har jag ju sett ut lite bebiskläder också men då pengarna på kontot säger ifrån är det inte så lätt . Sen känns det inte så kul att springa runt på stan i -20 heller.
Vi få helt enkelt vänta och se vad det blir av dagen. Skotervisning i hjoggsjö också , men dit tror jag inte många dra sig idag .

Nu ska jag ta och kramas med My sen börja göra ordning mig för dagen om det skulle bli nå påhitt .
Ha en trevlig dag.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0