God morgon Fredag


Då va det helg igen! Vart springer veckorna iväg?

Snart kommer dom och ska göra slutbesiktningen på toan efter renoveringen, Då ska du allt fö höra!
Efter det så ska vi börja göra oss klara för dagen och gå till min far och skriva ut nå papper . Sen bär det av till stan för handling. My ska stanna hos morfar och mysa där idag .

Annars blir det städning när jag kommer hem . Dammsugaren ska dras över golven iaf.
Tror även min mor skulle komma till denna by ieftermiddag om jag inte mins fel . Vi få väl se.

Sitter just nu med en sånhär obehaglig "förvärk"... Molvärk i både rygg och mage och man känner hur livmodern dra ihop sig och bli hård. Så drygt om man ska måste gå med sådant resten av tiden.
Med My startade allt bara pang boom inte en ända förvärk utan direkt på förlossningsvärkar!

Nä nu blir det att göra lite nytta här hemma .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Snart är det dags :) Vilken vecka är du i nu?

2010-01-22 @ 10:00:52
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, vi får se till att ses nån gång då jag är i Vännäs hos mamma eller om ni ska till stan nån gång :)

2010-01-23 @ 10:24:37
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0