Förkylda


Har verkligen haft noll orka till bloggen. Hela familjen är förkylda och jag känner mig mer död än levande .
Massa hämska drömmar inatt. Hitter ingen skönt aätt att sova på då magen börja va lite smått ivägen. Så min sömn inatt har verkligen varit sämst . Vaknade före My idag och kunde inte somna om , så låg bara i sängen och vänta på att hon skulle vakna. Men nu är det lite morgonmys i soffan . En kopp varmchoklad har jag hunnit med för att lindra halsen , men det är ju bara för stunden det känns bra. Det kliar som tusan i gommen och snorigare än tusan. Fy vad less jag är.

Stefan ska köra skoter med grabbarna idag en sväng , så jag och My få va hemma själva.
Blir nog inte mycket gjort skulle jag tro . En film kanske? Ska lägga över bilderna från kameran , så kan jag bjuda på lite bilder iaf.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0