Förkyld??


Är det en förkylning som håller på bryta ut eller är det bara den berömnde gravidnäsatäppan?
Hursom blir jag galen , hatar när min näsa blir utsatt . Jag vill kunna andas normalt och slippa snor som rinner . Pluss att nu blöder jag näsblod nån gång om dagen. Det är riktigt drygt.

Sen måste jag bara tillägga att jag tycker att det en aning för kallt idag . -30.
Va inge kul att fara på dagis idag iaf , på med alla kläder som finns ungefär. Och nu ska jag traska iväg till barnmorskan och göra min rutinkontroll haha =)
Men först ska jag ringa min syster som ska haka på mig dit.

Dagen blir nog väldigt lugn annars , inge mycket utevistelse idag iaf . Blir väl ut igen vid alv 2 då min skatt ska hämtas från dagis.

Nä sista rycket innan jag ska gå nu =)
Uppdatera sen hur det gick hos barnmorskan!!
hej så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0