Evig väntan


Det känns som en evig väntan på att pengarna ska rulla in. Finns inge värre än att ha ett tomt konto. Tur att kyl och frys är laddad med mat.

Kvällen är iaf kommen och snart läggdax för lill fröken. Då blir det fílm för oss (sommaren med Göran).
Tror det blir att lyxa med varma mackor till kvällsfika. Är så otroligt sugen på oboy men mjölken tog slut idag och inge oboy pulver ha vi hemma. Är ju så gott med ett iskallt glas. Men det få blir päron dryck.

Onsdag i morgon , dagis för My .
Hoppas mina kort kommer i morgon som jag beställt så har jag nått att göra om dagarna =) Måste bara köpa ett nytt album att börja fylla upp. Sen behövs det ju en del dekorationer också , men det få bli när pengarna kommer.

Nä nu ska jag göra klar min lilla skatt för natten. Sen blir det att slå igång filmen .


God kväll folket♥


Kommentarer
Postat av: sandra

va filmen bra?

2010-01-26 @ 21:33:12
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0