Ett ovanligt lugn...


Ja ett ovanligt lugn infinner sig hos oss. My sover nämligen . (för andra gången idag) Man blir trött av att va förkyld.
Vi har gjort stan idag , och några fynd vart det . Inga kläder eller så men vi ska sätta upp spotlights i sovrummet så det har vi varit och inhandlat. Och lite annat förståss.

S är fortfarande förkyld så han ligger och känner lugnet på soffan och jag sitter här och glo runt på alla bloggar.
Ska nog krypa ner i sängen med My en stund , sen måste jag väcka henne . Annars somna hon aldrig ikväll.
Men under förkylning brukar rutiner lätt bli rubbade.  Inatt sov hon med oss och såklart vart hon över lycklig när jag gick och hämta henne sent igår kväll då hon ännu inte hade somnat och sa att hon skulle få sova med oss =)
Tod dock en bra stund för henne att somna men när hon väl somnat sov hon sött till klockan 07.00 då gjorde vi morgon.

Inga kort ha kommit idag så vi hoppas på i morgon , annars blir jag lite besviken. Bruka alltid beställa på Crimson.se där ta det endast 2 dagar att få hem korten nu beställde jag från extrafilm för det va billigare 59 öre per kort .
Men då ha det tagit 5 dagar och inga kort =(

Nu vart jag väldigt sugen på ett vatten glas så ska ta och fulla ett sen mojsa ner mig med My en stund . Sen är det väl dax att börja tänka på middagen . Är inte ett dugg hungrig men måste ju försöka få i My mat iaf . Få se om hon är sugen på mat , ingen matälskare under förkylningar men man måste ju försöka . Annars få det bli en välling flaska så få hon i sig både mat och vätska.
Men glass går alltid ner , det e konstigt de haha =)

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0