En söndag


Trötter , trötter , trötter! Som vanligt med andra ord . Tror jag måste börja gå i säng när My gör det .
Känns som kroppen måste laddas med miljoners timmars sömn.

Vad ska man hitta på under dagen då tro? Jag fick lust att fara till stan  på coop och det där! Kanske träffa mammsen och ta en fika . Träffar henne allt för sällan =(
Men gå som dåligt med bussar på en söndag . Någon som ska in till stan idag?

Annars blir det nog bara lugnt . Om jag känner rätt så känns det som en förkylning är på väg att sätta sig i min kropp också. Men det är väl inte så konstigt. My och Stefan har ju varit förkyld i snart 2 veckor . Klarat mig tills nu iaf.

Någon som kan tippsa om bra ammningsbhar och ammninngtoppar? Det är ju inte billigt med sådand men nödvändigt iaf . Känns som man måste börja förbereda det sista snart.
En syskonvagn måste jag också införskaffa mig. Men det är då inte heller billigt =(
Köper man en ny få man ju ta på del betalning men då kosta dom ju typ 6-7000 . Och köper man en begagnad så kan man ju inte del betala men då är dom ju en aningens billigare iaf. Ett mysterium som måste bli löst snart.

Nä nu tror jag att jag ska hoppa in i ducshen och gör mig klar för dagen om man skulle hitta på nått kul.
Lite mildare idag iag . -13 visar våran mätare. Snön fortsätter att faller och gör det ännu vitare.
Nu behöver vi inge mer snö ju!

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0