En snabb vesit


Dagen har varit ganska så lugnt. En snabb sväng till stan . Stefan köpte ett takfäste till tvn i sovrummet .
Sen vart det inge mer , va in en sväng på lindex och kolla in lite bebis kläder, så mycket sött det finns och när pengarna rullar in ska det handlas lite iaf =)

Till middag blev det paj , ja vi va duktiga och gjorde en ost och skinpaj med brocoli. Himmla gott!
My åt som en häst , så det va kul att se henne skotta in mer än 1 portion.

Kvällen är snart kommen , och himmlarns vilket godis sug jag har =)
Familjen annorlunda klockan 20.00 iaf , sen vet jag ej vad det blir . Sängen och sova kanske .
Stefan och Urban ska sätta upp tvn i sovrummet iaf .

Dagis i morgon för My, det gillar hon . Då ska jag passa på att städa här hemma.
Annars blir det nog inget alls .

Nu ska jag busa med My.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0