Dagen


Lugna gatan har det varit här idag. Vi har bara varit hemma och myst, jag och My.
Hanna , Andree , Leon och Noah har varit här en stund och sällskapat en stund med oss . Sendan har jag städat och tvättat lite .

Efter lunch slog vi igång filmen tingeling och när slutet va nära så somna vi båda två på soffan och sov en bra stund. Det var verkligen skönt och jag kände mig så mycket piggare efter också.
Min far kom hit och va med My och jag tog med en kort promenad och rörde på dom onda höfterna och handlade lite grönsaker.

En stund senare komme Stefan och Pär hem och det blev Taccos till middag så nu är vi i matkoma .
Stefan och Pär for lika fort upp till pengsjö för att göra nå små saker. Dom är nog strax tillbaka.
Jag och My har lördags mys i soffan , vi har just ätit en glass och se på bodgården. Så nu ska jag passa på att mysa med henne innan det är sängdax.

Kvällen bjuder nog inte på allt för mycket . Nån film skulle jag tro . Krypa ner under filten och bara slöa.

I veckan ska vi fara på leos lekland och busa av oss . Tror inte jag kommer va den smidigaste på stället , men man måste ju försöka . Vuxna har ju lika kul där som barn . Alla vuxna har ett barn innom sig , visst?

Men nu till myspys
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0