Byte av sovrum


Då va det klart . Nu har vi bytt sovrum med My och det vart bra! My fick mycket mer lek yta att röra sig på .
Har grejjat på hela dagen , gjort nästan allt själv också . Min pappa va här och hjälpta mig flytta över våran dubbelsäng , för den orka jag inte själv .
Stefan va på vifft i dag så jag tog saken i egna händer. Men det gick ju finnemang det me =)

Nu känns det i rygg och mage att man hållit igång hela dagen.
Har just lagt My så hon somnar väl på en liten stund skulle jag tro, hon va så trött då hon bara sovit en högst 1 timme idag , hon bruka sova typ 2 timmar.
Stackarn ha fått tillbaka hostan och snuvan , så få väl se hur hon må på tisdag då det är dagisdax.

Nu blir det att krypa ner under filten och känna lugnet , blir en tidig kväll , för min del iaf.
Imorgon kanske det blir stan en sväng , stefan skulle köpa ett nytt väggfäste till tvn så den gå att vinkla ut från väggen i vårat nya sovrum. Annars händer de nog inte allt för mycket.

Är så trött och slut i huvudet så känner att det blir inge vettigt skrivet ikväll så jag återkommer i morgon.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0