Bakis??


Kan det vara så att jag va onyckter igår utan mitt eget medvetande?
Känner mig helt slut idag , precis som jag vore bakis . Ont i kroppen , slö i knoppen och mår inte riktigt hundra.
Tror jag ligger på något konstigt vis när jag sover numera , då man vaknar upp och har ont i hela kroppen. Klart det gå inte och sova på samma sätt nu då man ha en magen som är ivägen.

Fick sovmorgon i morse iaf , eller sovmorgon kan jag väl inte kalla det . Vaknade vid 8 och sen åg jag vaken i sängen en bra stund , men sen kunde jag inte ligga kva längre . Kan bara inte somna om när jag vaknat. My leker och grodan i magen hoppar runt som ett tok så då är det bara att dra sig upp och göra nån nytt .

My har badat sin docka och jag har räknat ut hur mycket tapeter det kommer gå när vi ska tappetsera om Mys sovrum som ska bli vårat.
Bli skönt att få det bortgjort  att byta rum innan bebis kommer.
Men först ska vi ju tappetsera , sen rensa bort lite saker som My aldrig använder. Men det kommer bli bra när det är klart.

Nu sitter vi och myser i soffan och se på panda filmen . Stefan har just farait till stan för att hämta en kompis och hans skoter på släp. Dom ska ut och kolla på rallyt som är idag.
Så ännu en dag i våran ensamhet . haha =)
Ganska skönt att få sakna varandra lite , jag och My hittar nog på något  roligt vi också.
Snart är det lunch , sen kanske vi kan gå ut en stund i busvädret och få lite luft.

Men nu ska jag ta och hoppa ur mina pyjamasbyxor och hitta nått vettigare att ha på sig.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0