Bad , städ , lunch och bus


Ja då hade halva dagen sprungit iväg . My är nybadad och just ätit lunch , korv och makaroner med morötter.
För mig blev det bara en morot då jag inte kännde för någon lunch idag.

My och hennes pappa leker på hennes rum just nu , ska väl försöka få henne att sova en stund sen. Det kan hon behöva med tanke på att vi gjorde morgon klockan 5.
Jag ska hoppa in i ducshen sen ska jag sätta mig ner och läsa en bok medans My sover.

Inga kort kom på posten idag iaf =( Hoppas dom kommer i morgon då.
Har iaf hunnit med att städa bort och diska , så nu ska bara dummsugaren dras över golven. Men det tror jag min sambo få göra så jag känner av lite jobbiga fogar idag.

Nu ropar My så ska kramas med henne lite.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0