Att vakna av smärta


Klockan var väl inte mer än 5 denna morgon då jag slog upp mina ögon. Det gjorde ont nånstans . En konstig kännla i nedre delan av kroppen . Magen ,höften och underlivet knöt sig på något vis . Det gjorde så ont . Men efter en stund då jag suttit och andas så släpper det och jag lägger mig igen . Men hinner bara somna om så vaknar min prinsessa och tycker det är morgon. Hon få komma in till oss och somna om en stund tills väckarn ringer .

När det väl va dax at kliva upp så vill inte min kropp med . Jag är trött och har ont i en sida av höften.
Men upp tar jag mig och vi gör oss klar för dagis.

Idag rör jag inte på mig så fort kan jag lova . Det är som det har låst sig i höften och benet gå inte fortare frammåt. Hoppas det ge med sig under dagen så man kan röra på sig en aningen fortare.
Om lite mer än två timmar ska ju lillan hämtas från dagis .
Stefan ska fara och jobba en sväng nu så jag få gå dit , inte alls långt men det gör så förbaskat ont att gå ju.
Men men det är bara att gila läget.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund sen ska jag masa mig bort till syrrans lägenhet och kolla en sväng.
Ska gå in på raine helen idag också och kolla om dom ha nått kul . Har kvar 150 kr på ett presentkort vi fick när vi förlova oss . hittade inte så mycket så jag kunde handla upp allt sista jag va in . Men något ska jag väl kunna fynda?

Sen blir det att fara och hälsa på farmor i eftermiddag , hon fyller år =) Så det blir väl lite fika och sånt .
Tror jag vänta tills min pappa sluta så kan jag åka med han dit .

Nä nu blir det bara svammel.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0