4 timmar....


Ja fyra timmars sömn vart det inatt . Känner mig helt död.
Låg vaken till klockan 1 inatt och kunde inte somna , sen vakna My klockan 5 och vägra somna om . Jäkla snuva.
Mitt huvud är tungt och känner mig som ett spagetti i kroppen. Och på det så ha jag en jobbig molvärk och onda fogar.

Nu sitter vi iaf soffan och se på bodgården . 50 ml välling och några klunkar saft vad det som gick i Mysans mage.
Men som vanligt under förkylning så är det inte så lätt att få i henne mat . Men huvudsaken att hon få i sig vätska.
Inget feber än iaf . Endast jobbigt snor , tät i näsan så kasnske inte så lätt att dricka välling då.
Och hon är ju inte den lättaste och få i nässpray , men vi har iaf fått en ducsh i varje näshål så hoppas det släpper.

Om en timme så ringer klockan , men den kan jag ju stänga av . Jag är ju som vaken redan. Men ska luta mig tillbaka i soffan en stund och se på filmen med My .
Inge planer för dagen än så länge iaf , få väl se vad den har att bjuda på .

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0